ФСРА 2014

Усисни колектор варијабилне геометрије и први аеро пакет – „Друмска Стрела 2014“ може да се похвали најзначајнијим иновацијама до тада. Варијабилна геометрија усисног колектора постојала је као идеја читаве сезоне 2013. Коначно, решење за једину преосталу недоумицу при пројектовању оваквог система, студенти проналазе на моделу Ferrari-ja, и то у музеју недалеко од стазе Riccardo Paletti, после такмичења у Италији.


Након годину дана рада добијен је усисни колектор варијабилне геометрије, са два серво мотора који су варирали дужину уводника, израђених 3Д штампом. Иако је максимална снага мотора смањена, добијен је уравнотеженији рад мотора, те су перформансе возила побољшане. Такође, исте године је представљен и први аеро пакет, израђен од стаклених влакана. Иако је добила крила, „Друмска Стрела 2014“ имала је чак 18 килограма нижу масу од претходне формуле.

4.0

Убрзање 0-100 km/h (s)

130

Максимална брзина (km/h)

248

Маса возила (kg)

Радна запремина мотора: 599 cm3

Пречник рестриктора на усисној страни мотора: 20 mm

Максимална ефективна снага: 53 kW (72 KS) при 10.500 min-1

Максимални обртни момент: 55 Nm при 8.000 min-1

Убрзање 0-100 km/h: 4,0 s

Максимална брзина: 130 km/h

Преносник снаге: 6 степени, секвенцијални, електронска актуација

Маса возила: 248 kg

Шасија цеваста конструкција, Č4580 челик

Оплата стаклена влакна

Међуосовинско растојање: 1550 mm

Траг задњих точкова: 1150 mm

Траг предњих точкова: 1200 mm

Наплатци 7×13˝ алуминијумски

Коефицијент отпора: Cd=0,526

Коефицијент узгона: Cl = -1,76

Референтна површина: Aref=1,356 m2

ФСРА 2013 ФСРА 2015