ФСРА 2017

Ниже тежиште, електрична контрола проклизавања, подесивост за сваку стазу, боље понашање у кривинама… „Друмска Стрела 2017“ је лако освојила наше возаче. Уосталом, пројектовање је ишло у правцу боље ергономије и контроле возила на стази. У том циљу су очитавања параметара подељена између волана и контролне табле, што је пружило бољи преглед у току вожње. Оптимизована је конструкција шасије, и по први пут су постављени ЛВДТ сензори на систем ослањања.


Произведен је још већи број делова од карбонских влакана, који су се сјајно показали претходне сезоне. По први пут су у возилу уграђени делови које су студенти сами израдили 3Д штампом. На пољу аеродинамике су уведенa побољшања додавањем реда флапсова на предњем крилу, као и већих носача истих. Додавањем флапсова је добијено агресивније предње крило, које је заједно са задњим крилом и остатком аеро пакета, довело до бољих перформанси возила на стази. То су најбоље осетили возачи, који су трку овом формулом оценили као најбољу до сада.

4.0

Убрзање 0-100 km/h (s)

140

Максимална брзина (km/h)

233

Маса возила (kg)

Радна запремина мотора: 599 cm3

Пречник рестриктора на усисној страни мотора: 20 mm

Максимална ефективна снага: 63 kW (85 KS) при 13.000 min-1

Максимални обртни момент: 58 Nm при 9.000 min-1

Убрзање 0-100 km/h: 4,0 s

Максимална брзина: 140 km/h

Преносник снаге: 6 степени, секвенцијални, електронска актуација

Маса возила: 233 kg

Шасија цеваста конструкција, челик E235

Оплата композит са угљеничним влакнима

Међуосовинско растојање: 1600 mm

Траг задњих точкова: 1150 mm

Траг предњих точкова: 1200 mm

Наплатци 7×13˝ алуминијумски

Коефицијент отпора: Cd=1,12

Коефицијент узгона: Cl = -2,81

Референтна површина: Aref=1,23 m2

ФСРА 2016 ФСРА 2018